تو یاس باغ دلمی
نوشته شده توسط : سيمين

تو یاس باغ دلمی          تنها کسم تو عالمی

 

باغ دلم بهاریه           وقتی همیشه با منی

 

شمع وجودم تویی           نور و طلوعم تویی

 

وقتی که هستی با من         عمرم وجونم تویی

 

تنها تویی  تو فکر من         هم کار من هم ذکر من
 
وقتی نباشی میمیرم          ای عشق من وجود من

تو یاس باغ دلمی         تنها کسم تو عالمی

 

باغ دلم بهاریه           وقتی همیشه با منی

 

تو شهاب آسمونی         مقصدت دل زمینه

 

وقتی میای به مقصد         دل من فرش زمینه

 

وقتی که پا میذاری         دنیا رو جا میذاری

 

میایی تو باغ دل من          دلت رو جا میذاری

 

تو یاس باغ دلمی          تنها کسم تو عالمی

 

باغ دلم بهاریه         وقتی همیشه با منی

 

وقتی چشام بارونیه        وقتی که من گریه دارم

 

دوست دارم داد بزنی       بگی که من دوست دارم

 

وقتی که من نگات کنم         دوست دارم کم بیارم

 

پشت پلک این چشام         یه قطره شبنم بیارم

 

تو یاس باغ دلمی         تنها کسم تو عالمی





:: موضوعات مرتبط: *شعر* , ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 21 / 2 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: